SGP har flyttet inn i nye kontorer – og fått testet alle egne produkter

I august flyttet vi endelig inn i splitter nye kontorer i Asker. Vi har hatt base i Sandvika siden 1968, men behovet for større lagerplass gjorde at vi valgte å flytte til Solbråveien 61, i Asker. Nybygget har 2302 m² i kontor, og et 1538 m² stort lager. To av tre etasjer vil riktig nok bli leid ut til andre virksomheter. Vi får nå 750 m² lager med ni meter fri takhøyde, og stor kjøreport med direkte innkjøring fra ramper – noe som gjør at vi skal kunne betjene våre kunder enda mer effektivt.

Egne varmeprodukter

Bygget er tidsriktig og i miljøklasse A. Noe av det beste med å skulle få nytt kontor, som ble bygget helt nytt, er at vi fikk mulighet til å implementere og teste våre egne produkter. Dette gjør at vi får mulighet til å leve tett på alle løsningene våre, og få testet dem ut daglig. Det gir oss også muligheten til å invitere eksisterende, nye og potensielle kunder hit for omvisning, testing og kursing i egne lokaler.

Vi har endelig fått eget fyrrom, på taket har vi installert et mindre solcellesystem som tar litt av belastningen på lys, PC-er og kjøling. Særlig i sommerhalvåret har vi et ekstra kjølebehov, og det er samtidig den tiden på året med mest sol. Med et solcellesystem kan vi supplere strømforsyningen på en miljøvennlig og effektiv måte, og gjennom frikjøling og solceller så oppnår vi tilnærmet kostnadsfri kjøling av bygget.

Egne produkter vi har valgt å bruke i bygget:

Kunder, konsulenter, grossister og rørleggere er hjertelig velkomne til våre nye lokaler i Solbråveien 61 for å se, oppleve og få opplæring og kursing i produktene våre.

Ta gjerne kontakt og avtal et hyggelig besøk!